
3. místo – Michaela Pangrácová (Karlovy Vary)
2. místo – Radka Erbanová (Dolní Kalná)
1. místo – Dominika Vinšová (Praha)
Během sobotního programu dívky opět předvedly společnou taneční choreografii, módní přehlídku a nechyběla ani oblíbená promenáda v plavkách.
Po skončení akce se nové finalistky přesunuly na slavnostní afterparty do restaurace Como, na kterou je odvezla cabrio limuzína, a dívky opět oblékly tradiční bílé outfity Bílé armády, které jsou neodmyslitelně spjaty se soutěží.
Během celé soutěže vzniklo mnoho přátelských vazeb mezi děvčaty. Jedno z odloučeních oplakaly také Karolína Samešová a Dominika Vinšová. Karolína zůstala těsně pod stupni vítězů (na 4. místě), Dominika Vinšová se s ní musela rozloučit a v cestě za korunkou pokračovat sama. „Už když jsme se přihlásily do soutěže, tak jsme se vzájemně podporovaly a chtěly jsme v Bílé armádě být spolu. Toto rozdělení ale nenaruší naše přátelství a s Kájou se budeme i tak vídat nadále,“ uvádí Dominika Vinšová, vítězka 4. semifinálového kola Miss Léta 2018
.
Foto: vítězka 4.semifinálového kola Dominika Vinšová (vlevo), Karolína Samešová (vpravo)
Vítězky každého semifinále obdržely hodnotné ceny od Olympusu, Blackberry, Aquily, Aquapalace, Body Wraps, Solárního studia Sun Angels, Brazil Keratin, Exkluzivní vizitky, Aurum Clinic, Chopin vodky. Na své si přišli i diváci živých přenosů streamovaných na facebooku Miss Léta.
Autoři fotografií: Karel Juda
Hlavní sponzoři soutěže Miss Léta
Karlovarské minerální vody (Aquila, Fruttimo) – Aquila se stala po pěti letech sponzorem soutěže krásy. Jsme jediná soutěž krásy, která je spolufinancována Karlovarskými minerálními vodami.
Blackberry – značka mobilních telefonů, Blackberry, se stala oficiálním dodavatelem mobilních telefonů pro soutěž Miss Léta.
Ford Carent Praha – vítězka soutěže Miss Léta vyhrává roční pronájem automobilu značky Ford od společnosti Carent Praha.
Mironet – největší IT e-shop v České republice se podílí na finanční podpoře této soutěže od jejího založení. Dodává soutěži zázemí, finanční podporu a obchodní management.
Aquapalace Praha – nejzábavnější aquapark ve střední Evropě organizuje semifinálová kola v prostorách Vodního světa a zajišťuje zázemí pro produkci a samotné soutěžící.
Chopin Vodka – nejpopulárnější a nejluxusnější značka vodky na světě s nejvyššími světovými oceněními. Chopin vodku podporuje například Sandra Bullock.